Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sinüzit ve Antibiyotik
#1
merhaba doktor bey,
24 yaşındayım aralık ayından bu yana kulak çınlaması şikayetleri ve sık tekrarlayan üst solunum yolu enfeksiyonları nedeniyle doktora gitmekteyim.5 kutu antibiyotik bitirdim ve gittiğim doktorlardan birisi akut sinüzit olduğumu söyledi . antibiyotikler başlangıçta faydalı olurken ilacın sonuna yaklaştığımda tekrar kırgınlık yorgunluk eklem ağrıları başlıyor. yeniden antibiyotiğe başlıyorum ve aynı süreç devam ediyor.geniz akıntım(renksiz) burunda dolgunluk hissim var ayrıca kulak problemimi de antibiyotik ilk başlarda çözerken yeni antbiyotiğe başlamaz isem tekrar ediyor.şüphelendim ve son doktora gittiğimde kan tahlili yaptırdım wbc değerim 16 çıktı. sabah son antibiyotiğimi içeceğim ve aynı şikayetler yine başladı sizce ne yapmalıyım antibiyotik tedavisine devam mı etmeliyim ve korkmam gereken bir şey var mı?
teşekkür ederim.
Ara
Cevapla
#2
Merhaba,
Geçmiş olsun.
Bu durumda ilaç tedavisine dirençli sinüzit gibi duruyor. Hekiminizin bundan haberdar edilmesi gerekir. Belki sıra film çekilmesine gelmiştir.
Saygılarımla.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Forum Moderatörü
Sağlıklı günler dilerim.
Op. Dr. İrfan GÖZÜBÜYÜK
Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Uzmanı
http://www.kbbistanbul.com.tr

(Not:Bu bilgilerle sadece fikir vererek yardımcı olmak amaçlanmıştır, kesin teşhis ve tedavi sadece muayene eden ve varsa tetkikleri inceleyen hekim tarafından yapılır.)
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi